Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij tutaj. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

JNS profesjonalne rozwiazania IT dla biznesu

centrale telefoniczne

audyt it i archiwizacja danych

opieka informatyczna, budowa sieci, łącza internetowe

Ufaj, ale sprawdzaj!  

Kampania informacyjna Ufaj, ale sprawdzaj to zapoczątkowana w 2012 roku kampania prowadzona przez Urząd Komunikacji Elektronicznej UKE ma ona na celu uświadomienie obywateli, że mają oni prawo do zmiany operatora telekomunikacyjnego czy skorzystania z korzystniejszej oferty. Należy to jednak robić "z głową" i zachować wszelkie środki ostrożności. Nie brakuje bowiem na rynku firm i przedstawicieli handlowych, którzy stosują nieuczciwe chwyty marketingowe tylko po to, by nakłonić konsumenta do zmiany umowy na "korzystniejszą".  ufaj-ale-sprawdzaj 

 

UKE organizuje już od 2012 roku cykliczne spotkania konsumenckie w różnych miastach Polski. Wstęp na nie jest bezpłatny, a pozwala na zdobycie wielu cennych informacji, jak się bronić przed nieuczciwymi firmami telekomunikacyjnymi. Przyczyną do rozpoczęcia kampanii informacyjnej była i nadal jest ogromna liczba wniosków o interwencję składanych przez abonentów. Powodem są, jak się można domyślić, nieetyczne zachowania przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych

 

Jak działają naciągacze?

  1. Przedstawiciele proponują abonentowi podpisanie umowy z promocyjnymi stawkami za połączenia, czy niskimi opłatami abonamentowymi.
  2. Abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu świadczonych usług lub zmianę operatora.
  3. W efekcie w kolejnym okresie rozliczeniowym otrzymuje wyższy, niż dotychczas rachunek, zamiast promocyjnych stawek za rozmowy czy niskiego abonamentu. 

Abonent zazwyczaj dopiero wtedy orientuje się, że jest to związane z podpisaną umową. Jednak wtedy jest już zdecydowanie za późno na wycofanie się z nowej umowy. 

 

Spotkanie z przedstawiciel handlowym - kilka rad:

  • logo na umowie - jeśli na umowie, która masz zamiar podpisać widnieje logo inne, niż znane Ci z dokumentów, faktur czy umowy podpisanej z dotychczasowym dostawcą usług telekomunikacyjnych to NIE PODPISUJ UMOWY,

  • spotkanie bez umówienia - jeśli przedstawiciel handlowy czy kurier puka do Twoich drzwi juz z gotową umową, a Ty wcześniej nie umawiałeś się na spotkanie z nim, ani nie zgłaszałeś nigdzie chęci zmiany operatora to koniecznie ZACHOWAJ OSTROŻNOŚĆ,

  • potwierdzenie tożsamości - jeśli nie masz pewności, z jakiej firmy jest przedstawiciel handlowy, który odwiedził Twoje mieszkanie to ZAŻĄDAJ OKAZANIA LEGITYMACJI SŁUŻBOWEJ,

  • kopia umowy - jeśli podpisałeś umowę to koniecznie powinieneś otrzymać jej kopię, regulamin świadczenia usług, cennik, formularz odstąpienia od umowy - NIE DAJ SIĘ ZWIEŚĆ ZAPEWNIENIAMI, ŻE ZOSTANĄ ONE DOSTARCZONE PÓŹNIEJ,

  • odstąpienie od umowy - jeśli już podpisałeś niekorzystną dla siebie umowę poza lokalem przedsiębiorcy to powinieneś wiedzieć, że MASZ PRAWO BEZPŁATNEGO ODSTĄPIENIA OD NIEJ w okresie maksymalnie 10 dni od dnia jej zawarcia.

 

 pdf-jns Ufaj, ale sprawdzaj - ulotka informacyjna

 

 

< wróć
Skontaktuj się z nami!